30 mars, 2008

Nytt rekord


Jag undrar om man kanske skulle börja blogga på natten. Förra inlägget skrev jag 03:06 som synes, inatt. Och tjoho vilken fart det blev på trafiken, 140 sidladdnignar redan nu (12:30)! Men då var de flesta mellan 03:17 och 04:21, alltså strax efter att jag uppdaterade bloggen. Tyvärr var ju de flesta från länder där klockan inte var just halv fyra på natten, så av alla de som hamnade på min blogg kan väl knappast någon läsa den. Det var mest USA och Kanada, men även lite Indien och Filipinerna och sånt.

Så frågan är ju om det verkligen är så roligt med alla dessa sidladdningar. Då är det kanske roligare med de få läsarna som kan förstå bloggen och som kommer tillbaka. Och som, vad jag vet, jag inte har en aning om vem de är. Och för den delen de som jag vet vilka de är, som också kommer tillbaka. Tack för att ni läser, det känns hedrande!

Inga kommentarer: