07 mars, 2008

Huvudbry

Jag går fortfarande och är lite upprörd över den där dumma kennel Encos. Kalo har ju inte bajsat blod i fyra månader, men nu var han lös igen. Jag blir så trött. Jag ger numera bara fin mat, och en massa sånt där snällt-mot-magen-tjafs och ändå skiter han kaviar.
Jag undrar om man kan hålla säljaren ansvarig för det på nåt vis? Det finns ju en sån där dolda-felförsäkring på honom, men jag vet ju inte riktigt vad den gäller. Och närmsta ombud för försäkringsbolaget är en av de som har kennel Encos, hur jävig är man inte då? Funderar på att ringa SKK för att fråga om råd eller nåt...
Jaja, vi får väl se vad provsvaret för hans öga blir först och om han fortsätter vara lös i magen med jämna mellanrum... Ååh, jag vill ju bara att det ska funka, smidigt och bra.

Jag får väl köpa mig en till hund bara för att göra det rätt. Gör om gör rätt.

Inga kommentarer: