26 februari, 2009

Inger


Nu är kappan Inger klar, nu finns det bilder att kolla på! Klicka på bilden...

Jag har ju varit och tittat på lägenheter idag, först klockan tio och sedan klockan ett. Jag tyckte det var onödigt att åka hem emellan när båda låg i Kortedala så jag passade på att plåta min nya kappa. Så jag gick stylad och fin på lägenhetsvisning, come in style liksom. Hann dessutom handla mellan visningarna. Jag har nog aldrig varit så snygg på Willys förut.

Jag körde in på en smal väg mot Lärjeholm eller vad det hette för att hitta något bra ställe att plåta på. Hittade denna port på ett ensamt hus som jag tyckte passade bra. Kravet var att bilen skulle kunna nära så att jag hade något att ställa kameran på och här var det en stor grusplan utanför så det var ju bra.

Men efter en stund kom där en man som inte var så glad. "Han som äger huset undrar vad du gör, här får du inte vara!" Ops. Men jag fick prata med ägaren och förklarade att jag bara använde huset som bakgrund, och så vidare, och då var det lugnt. Men jag kan förstå att det är lite suspekt när någon smyger omkring runt porten med en kamera. Dessutom i högklackat.

8 kommentarer:

averater sa...

Kul med alla balibilderna! och kul att du är lite offensiv med att ta bilder på coola ställen.

averater sa...

menade med det sista alltså bilden på kappan.

elsa sa...

http://img300.imageshack.us/img300/2397/jvklnrlpiak9.jpg

VEM VARE??

Helena sa...

averater: det finns fler bilder på kappan också, liksom en bildserie, fast på den andra bloggen. =)

elsa: mohahahahha!

Maria Ådahl sa...

Jisses vad du är duktig! Kappan blev verkligen jättefin!

Helena sa...

tack maria!

Anonym sa...

Hejsan! ja måste bara säga att ja knappt trodde att du hade sytt den! :O den är ju helt bra och snygg som helst ju!. Super fin verkligen!

Helena sa...

Tack anonym! Ja, jag är rätt nöjd själv också =)