07 februari, 2009

Shopping light

Det blir inga bilder idag, jag orkar inte.

Jag har shoppat hela dagen. Hela dagen som i fran elva till tre kanske. Tog en taxi till Seminyak (for dar skulle den basta och mesta shoppongen finnas) och borjade knalla. Kopte mera krimskrams och lite akta krimskrams, formodligen alldeles for dyrt men what the fuck...

Kollade i massor av kladaffarer och lite skor och lite krafs, men det var faktiskt inte sa billigt. Och inte har jag hittat nat tyg heller. Jag tanker satsa pa marknaden nan kvall. Och en dag i Denpasar dar lokalborna har rekommenderat bade tygaffarer och skoaffarer... mmm!

Sa den riktiga shoppingen later vanta pa sig lite till. Jag tror att jag menar tyger med det.

Nu ikvall blir det iaf lite party hade vi tankt. Sa hall i hatten, nu ska jag bryta tokfylle-isen ocksa :)

Inga kommentarer: