25 februari, 2009

Bevisen


Jag är så glad för att jag mår bättre, det är så roligt att må bättre! Jag minns när jag var ledig/arbetslös för några år sedan och borde haft the time of my life men så käkade jag p-piller som gjorde livet till ett helvete så det blev inte riktigt så roligt. Men nu är det bara roligt! Wee!
Nu känner jag att jag mår bättre, sedan jag kom hem har jag reagerat på flera saker som bevis på det.

1. De två sista veckorna på Bali tänkte jag inte på någon trötthet. Iofs sov jag väldigt mycket, men jag var iaf pigg och glad. Jag hade lust att hitta på saker, shoppa och det.

2. Jag byggde en snölykta på våran "uteplats" i lördags, det hade jag aldrig gjort i augusti, även om jag hade kunnat.

3. Jag har städat undan en massa högar med blandat grej som legat hur länge som helst.

4. Jag sydde klart kappan sådär bara.

5. Jag orkade vara på mötet på farmartjänst utan att bli särskilt trött eller tycka att det var särskilt jobbigt.

6. Jag kunde berätta om försäkringskassanstrulet för en utan att börja gråta.

Det är väl bra? Jag är i alla fall glad att jag mår bättre.

Inga kommentarer: