21 februari, 2009

Nya kläder


Nu har jag rastat Kalo och passade då på att prova min nya fina kappa. Den funkade finfint (som om den inte skulle göra det) och passade precis så som jag ville! Underbart! Och så sög den åt sig all snö precis som ull brukar göra. Det är kanske inte jättepraktiskt, men jag gillar det, det ser så mysigt ut när kappan är täckt av snö. Kanske har det lite lite korta ärmar och jag funderar på om det går att få dom lite lite längre utan att det blir fult. I såna fall måste jag göra det nu, annars kommer det aldrig bli av. Sån är jag.

Kalo spydde igen efter att jag skrivit att han inte spytt sedan i torsdags. Typiskt...

Nu funderar jag på nästa syprojekt. Det här är en tjej som jag gillar skarpt. Eller ja, i alla fall hennes kläder, därifrån får jag ofta inspiration. Och via hennes blogg kan man alltid hitta länkar till andra sidor med fina kläder.

Inga kommentarer: