25 februari, 2009

Tempel III


Ja så var det det tredje templet, Pura Tanah Lot. Det där obligatoriska solnedgångstemplet, som bara var en stor turistfälla med tusentals försäljare och inte en tillstymmelse till solnedgång. Men jag var ju ensam, så vad gjorde jag? Tog kort. Det blåste rätt mycket och skummade från havet så man kan se att linsen blir mer och mer igenimmad ju längre tiden går.




Den här gamla damen hette Anri och samlade alger från de små pölarna, jag tror att man skulle ha det till att äta, men språkförbistringen var ett faktum.


Ja, om man inte har någon som tar kort på en så får man göra det själv.


Som gjort för solnedgång.


"Oh, titta! Jag har träffat en blondin." Eller vad?


Linsen börjar imma igen ja...



Och solnedgången lyser med sin frånvaro.


Men jag lyckades fånga två små tornados på bild iaf!

Inga kommentarer: