14 februari, 2009

Annu mera sjukdomar...

Min forkylning borjar avta, bara segt snor kvar. Forstoppningen vill inte ge med sig, men det avhjalps med jamna mellanrum med laxing-piller. Martins dodssjuka har ocksa lugnat ner sig lite, det ar inte denguefeber eller glutenallergi langre iaf.

Daremot har Kalo borjat drabbas av sjukdom. Lungfortrangning eller forgiftning eller lunginflammation eller lunghinneinflammation. Han har i alla fall varit hos veterinaren tva ganger nu pa alldeles for kort tid, och jag gillar det inte alls. Jag ar alldeles for langt bort och han ar alldeles for langt bort. Och jag kan inte gora nagot alls. Jag vet ju att han ar i trygga hander men anda... Ar det sa nar ens barn blir sjuka ocksa? Kanske varre?

Men i morgon kvall borjar resan hem och pa mandag kvall ar jag hemma... Da ska jag hamta min lilla Kalos och pyssla med honom...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helena!
Träffade lille Kalo idag, en sån söt vovve!!! joakim visade att han kunde göra " långa pussar" så himla gulligt :)/ Johanna

Helena sa...

Ja visst är han söt! (självklart att jag tycker det:)
Och så himla bra att Joskim kunde passa honom medan jag var borta.