17 juni, 2007

Oh my buddha

Jorå. Hundbesök och treårsmiddag. Jag kan faktiskt ibland. Jorå. Vi kom faktiskt i tid till kenneln och tittade och pratade och tittade och pratade. Men jag tror inte det blir en basenji ändå. Den verkar lite för... hm... ja, inte mig så att säga... (kanske en svart och vit katt istället...)

Treårsmiddagen... jo, vi går till stället vi tänkte gå till igår, (fast det bara blev hämtmat) "Ring och kolla att dom har öppet" "klart dom har öppet, alla har öppet en söndagmiddag" Ok, vi åker in och ok, gissa vad. Dom har stängt. Jorå.

Men det blev en annan fin middag och tjo hej. Jag sade att "nu skulle du kunna övertala mig till ganska mycket, jag är glad och lite berusad och, tjo..." Så då föreslår M att vi tar en öl på en uteservering nånstans. Jo det gör vi och så ringde vi R och han är ju på, så det har blivit en och annan öl nu och nu återstår att se vad som blir kvar av mig till i morgon bitti...

hoppas mina jobbarkompisar är snälla fortf...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk Beethovens femma:

SPRITANDEDRÄKT... SPRITANDEDRÄKT...