07 juni, 2007

Arbetskläder

Jorå, nationaldag har det varit och tjo och tjim. Var hor FA som hade Sverigefest. Var en trevlig tillställning, med, betoningen på trevlig. Jag var ute (eller ute och ute, men hos en kompis) i tisdags och kom hem sent och sov sen oroligt pga värmen och förmodligen alkoholen så jag var väldigt trött och inte alls på humör för att vara social med en massa människor som jag ytligt vet vilka de är, typ. Till slut kom jag mig hem iaf och fick sova. Sov med fönstrena öppna på vid gavel inatt så det var lite mer behagligt (ett slog igen i morse med en stor smäll men det och alla växterna klarade sig...)

Och idag när jag svettades innan jag ens hunnit tänka på att jobba ute hela dagen, eller för den delen cykla till och från jobbet, skulle jag få mina nya fina arbetskläder trodde jag. Nej, byxorna hade inte kommit, vi får ringa och kolla vad som hänt, men du har fått en jacka!

Jippi! Jag som fryser så...

Inga kommentarer: