28 juni, 2007

Kräks på mig!


Ibland kräks jag på mig själv och min duktighet. I går tackade jag nej till att bli skjutsad till och från jobbet varje dag, "nej, jag cyklar gärna, man vaknar till så bra och så får jag motion också". Fast jag sade att jag kan ju ringa om det regnar, då är det inte så kul att cykla.

Men vänta nu innan ni tycker att det inte är så farligt, jag är inte klar än. Jag hade bestämt mig för att träna igår så jag cyklar till Friskis och vad möter mig då? "Passet är tyvärr fullbokat" Jahadå, vad gör jag då? Jag cyklar hem igen och går och lägger mig på soffan? Nädå, jag beger mig ut och springer en runda. Det gör jag. Kräks man inte? Jag gillar ju inte ens att springa! Dessutom gör jag några armhävningar och situps. Kräks nu då!

Men å andra sidan ligger jag efter med födelsedagspresenter sen i januari så det jämnar nog ut sig i längden...

Inga kommentarer: