18 juni, 2007

Bloggar jag håller koll på

Post Secret

Hit skickar folk hemmagjorda vykort där de har skrivit ner sina hemligheter. Kolla den!


Pain de Martin

En blogg om bröd. Martin delar med sig av sina fram- och snedsteg i brödbakandet.


Mannen utan egenskaper

Niklas skriver inga egna inlägg, men hittar utdrag ur texter eller dikter som han lägger in, tillsammans med passande och ofta väldigt vackra bilder.


dale idag vardagen från min synvinkel

Daniel var sekreterare under min korta tid i Helsjöns elevråd. Och han skriver bra, men lite sällan.


Havetstormar Bloggen om mig. Mitt liv består av mina huskatter och min hund. Även andra katter och andra hundar.

Rebecka rastar sin hund i Sannabacken precis som jag...


It's you, my love för att visa de bilder jag vill visa

Min kära systers blogg, med bilder och ord. Se och läs!


Marias blogg -Det vardagsgrå skrämde dem. För dem var livet alltid något större och vackrare

En av mina bästa vänner skriver om sitt liv.


Averater -
I'm a swede named Gustav, who lives on Hisingen in the west coast of Sweden

Min käre brors blogg med lite av vart som kommer för honom.


Bumperbart -Om hur det är att vara tretton och inte ha något hår

En trettonåring som skriver imponerande bra om sig själv och sin poesi. Och lite annat...


Bekännelser lite öst om Göteborg -Ur en praktiskt taget vuxens perspektiv

En lättsmält och rolig blogg att fördriva tiden med...


Pedofilens dotter Peadophiles daughter -
I går kan du inte ändra.I morgon kanske aldrig kommer. Så livets ska levas i dag.

En tyngre blogg, men hon skriver så fantastiskt. Jag lipar varje gång.


En komikers vinglande steg
-Jag är en vanlig kille som gett mig in på den bana vi kallar stand up comedy. Vi får se vart det slutar.

Denne vanlige kille jobbade jag med och han underhöll mig hela förra sommaren. Bloggandet är inte så flitigt dock. Bloggar om sitt ståuppande.


Tjuvlyssnat

Det här är så kul. Vad man kan få höra!


Slow Life

Xiao Gang skriver på kinesiska en del så det blir lite svårt för våra okrypterade datorer att visa allt, men man kan gärna lyssna på musiken!


Arne

Min fars resedagbok, inte en blogg direkt men den får gå under denna rubriken. Han skriver om, ja, sina resor...

Inga kommentarer: