18 juni, 2007

Dagen efter...


Hehe... dom var ganska snälla på jobbet idag och tur var väl det. Vilken kväll! Alltså, jag vet att det inte är bra, men det är ju så roligt. Nästa vecka ska jag vara snäll mot min lever...
Kände att jag inte var riktigt nykter när jag cyklade till jobbet (korsningarna kom oroväckande snabbt emot mig och tunneln under vägen hade krökt sig sen förra veckan). Ser ju inte så bra ut att komma onykter en måndag morgon till jobbet, men nu var det så det var. Har varit ganska fnittrig hela dagen...

Måste bara berätta vad som hände när vi satt på Sorentos igår. Vi satt på uteserveringen och drack vårat öl i godan ro, en man ~50 kommer fram till vårt bord och ber så hemskt mycket om ursäkt för att han stör men han måste bara säga att jag e det sötaste han sett på länge. Blir man glad eller?

Hade väl tänkt få färdigt det där grundmönstret till må nu innan jag somnar på stående fot. Det är egentligen färdigt och ska bara tejpas ihop för provning men det tar liksom emot på något vis. Saker som bara inte vill bli gjorda... som tvättning, städning och dylikt.

Sen e jag ju lite extra seg idag...

Inga kommentarer: