31 maj, 2009

Till MOR


Det är är min mamma. Jag har bara en så det gäller att inte tappa bort henne. Särskilt som det är en sån bra och snäll mor, som jag tycker väldigt mycket om. Just idag undrar jag var hon är och hur hon mår och vad hon gör för idag är det mors dag. Det undrar jag faktiskt ibland annars också men särskilt idag. (Men ring henne då? Ja, jag vill men nu är det så att jag har åttakronorochfemtiosjuörepådittkontantkort och på fredag byts det till abonnemang så jag vill inte tanka på nya pengar och så då. Men jag tänkte snylta på syster es telefon när jag kommer dit...)
Känns ganska fattigt att endast dedicera ett blogginlägg som morsdagspresent men jag ska hitta på något annat till den dagen vi träffas på riktigt.


Förresten, är det någon som har Telenor mer än jag (from fredag)? Isf kan vi ringa gratis till varandra i ett halvår (sånt där familjegrej som man får gratis i ett halvår and shit)

Inga kommentarer: