27 maj, 2009

Det var en lång helg.

Men den hade gärna fått vara längre också. Jag gillar helger, och alla andra lediga dagar.


Pappa kom förbi med nässlor och medan han gjorde en hylla på min balkong och grejade eluttag gjorde jag soppa. Nässelsoppa och nybakat bröd (ugnen invigd) mums!


Paparazzade detta goa par på vagnen. Ödlan/djuret Lilleman med husse.


IKEA med syster e, igen. Jag köpte ganska många meter e den helgen, det kan alltid vara bra att ha.


Plus ett besök på second hand med en våg som reslutat (bland annat). Den blev ljuslykta på balkongen...


...som blev såhär fin efter pappas ingrepp.


Sedan åt vi upp resten av nässelsoppan. Mmm, varm soppa ute på den kyliga balkongen.


Sedan tänkte jag nästan stanna hemma, men Allis ringde och förändrade mina planer. Det började ganska lugnt och fint...



...sedan gick det utför...


...och inte långt efter detta kom den där jävla typen och snodde min öl. Och ja, ni vet...

Inga kommentarer: