27 maj, 2009

Dagen efter

Ja, dagen efter var en sån där dagen efter ni vet. Jag och e skulle bli stylade och fotade och sedan var det inget köptvång men jag får dåligt samvete och köper bilder ändå fast de inte var jättebra och trots att de var apdyra. Jag var trött, hungrig, kissnödig och hade ont i huvudet hela tiden. Jättemysigt.

Men ett mellanmål och en cola och sedan orkade jag i alla fall ta mig hem till e där det skulle bli grillkväll. Fast det orkades inte grilla så det blev en pizza i kvällssolen istället. Mysigt. På riktigt.







När solen försvunnit bakom bergen och kylan blev för svår gick vi in och myste. Sture rökte, Kalo blev trött och E visade sina skills i tåskorna. Jag visade också mina skills, men det var ingen som var lika omponerad då. Konstigt. (Och nej, jag håller inte i mig, det bara ser ut så.)







Inga kommentarer: