31 maj, 2009

Bäst i klassen


Seriöst alltså. Kalo var bästast av alla! Och det nästan bästa var att ledaren efteråt beklagade sig att jobbiga tanten med fluffiga hunden hade tänkt gå fortsättningskurs (HAHAHAHHAAAAAH!) fast hon borde egentligen gå grundkurs i att handskas med hund. Och att hon blev lite irriterad på henne. Yes, skönt att det inte bara är jag...
Och. och. och. Så sade hon, ledaren alltså, att "du satsar på tävling va?" . Hörde ni? hörde ni? hörde ni? Man kanske skulle satsa på tävling då... Plus att hon berömde mig för hur jag visade Kalo vart han skulle ta vägen och så. Hon gav de andra lite kritik och tips och så och så sade hon om mig och en till att vi visade bra och så. Wiiie! Hörde ni? hörde ni? hörde ni?

Alltså, det var en rolig gång. Och nu skall jag till syster e och äta söndagmiddag. Med gelé. Å det ska bli så gott.

Inga kommentarer: