08 maj, 2009

Möblera mera

Jojo önskade lite bilder på hur det ser ut för att kunna ge inredningstips. Här kommer bilder på hur fantastiskt det ser ut nu... ehe, ingen ordning och ingen vidvinkel. Det kommer en bild från varje hörn för att ni skall se. Seså, ge mig nu lite förslag... snela.

Pilen (vid ettan) visar var man kommer in från hallen. Vid fyran är det egentligen en dörr in till sovrummet men jag tänkte att den var onödig (jag sover ju ändå inte... eller det fanns två dörrar, menar jag) så jag tejpade över den med vitt papper.


n

s

2 kommentarer:

jojo sa...

Soffan hade ja nog ställt där din bokhylla står nu, som du ritade på bilden med bordet framför, pianot väggen mellan hallen och köket, fast då är det vart de andra bordet ska stå..., eller om du har bordet vid fönstret och soffan på väggen som är mot ditt sovrum om ja fattade de rätt nu? ta bort alla småsaker du har så du bara har de stora möblerna kvar och flytta runt , runt tills du trivs..:)
istället för vitt papper på dörren kan man hänga upp ett snyggt tyg som täcker från golv till tak...

Helena sa...

wie! tusen tack för tips. Ja, det blir nog soffan i hörnet där hyllan står. Det känns bäst så. Sedan vart bordet skall ta vägen är en bra fråga, men jag tror det hamnar jämte köksdörren. Och pianot mot sovrumsväggen, tror jag. Jag får testa så iaf =)

Bra idé med tyg! Jag vill bara inte att det skall bli för mörkt, men jag får hitta något fint ljust tyg.