17 maj, 2009

Skoskåp någon? ...eller något annat kanske?


Den förre hyresgästen lämnade kvar ett par TRONES skoskåp från IKEA, och jag vill inte ha dem så nu skänker jag dem till vem som helst som vill ha dem. Det är dock bara två och inte tre som på bilden... Väldigt praktiska i en liten hall för den som inte har så många skor (som jag =)

När jag packade inför flytten insåg jag hur otroligt många saker jag har. Eller ja, det har jag vetat hela tiden egentligen, men men... Så nu tänkte jag skänka bort lite fler saker. Fyra stycken vita skålar, MOTTO från IKEA. Det är inget fel på dem egentligen, men jag har ganska många skålar i den storleken så jag sållar lite... nån som vill ha?

Jag kan också byta dem mot ampelkrukor som går att hänga ovanför varandra på något vis...

Inga kommentarer: