23 maj, 2009

jävla typ

Så här var det.

Dagen började med att pappa ringde och väckte mif halv tov. Det vat visst oväntat sent, men å andra sidan gött att få sova. Inte ens Kalo hade väckt mig ju, kanske han också kände att det var dags att sova lite längre.

Var seg etyt tag och tog sedan tag i dagen genom at åka till ikea och till en secondhandbutik med syster e. Var seg lite till och hade inte A tint så hade jag alrig åkt in till stan. Men nu var et så att A tinde och jag åkte in till stan dför ett par öl eller så. Det i sig är inget jag ångrar, dt var kul att träöffas och ett par öl var heller itne fel.

Men såvar det så att det var min tur att köpa så jag gick och köpte två öl. Och medan jag betalade kom det en jävla typ och helt sonika tog den ena ölen och spatserade iväg med den. Snabb som jag äör, ibland, lämnade jag den kvarlämnade lkeb tll min komps ich spurtade sedan efter den jävla typen i den randiga tröjan för att kräva tillbaka min ölk. Han knallade visist in på herrtoan med den, men det tänkte inte jag på, inte ens när diverse vakter knackade på min axel oxh så vidare. Jag ville bara ha min öl tillbakja. Och där stod den på en liten hylla ovanför pissoaren såg jag. Men inte fan att jag ville ha den (och fan brydde jag mig om alla killar som stod och försökte pissa heller) gå och köp mig en ny öl din sabla typ. Ok, han följde faktiskt med till baren och sade faktiskt någonting till bartendern,m vette fan vad, för inte kom det någon öl, och sen försökte den jävla typrn smita. Men där stod jag och puttade hionom tillbaka mot bardisken och sade att ge mog en jävla öl. "du är gin" jaja, tack, men vafan ge mig min öl. Sedan kom nån jävla jävel med en kall jävka kand och knakcade mig på axeln och okej det var en cakt som frågade om jag hade nåt problem. Ja, den jävleln snodde min öl poch nu vill jag ha den tillbaka, sade jag. Vi kan ju unte tycinga honom att köpa öl, men vi kan slänga ut honom, sade dom. Ja, köper han inte en öl till mig så skall han fan ut, sade jag. Kan du följa med här, sade dom till den jävla typen och jag hoppas att dom slängde ut honom med huvudet före och sedan gnuggade hans testiklar i asfalten som straff flr att han muckade med den snygasdte jävla tjejen på hela jävla stället.

I vilket fall så var det mer än mitt svaga psyke tålde så jag kommer strax sade jag till kompisarna och gick in poå toan och lipade ens tund. När jag samlat mig tillräclligt gick jag ut och tog farväl och gick sedan till vagnen och åkte hem. Jävla typ att förstöra en kväll-

Och inte okrar jag stav rätt heller. Fan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är så bra, så himla bra.

averater sa...

håller med anonym. heja dig!

Helena sa...

som någon sade... Det borde ju stå Helenan MOT världen istället...