27 maj, 2009

Flytthelgen

Det tog lite längre tid än vanligt att föra över bilderna, och jag blev trött. Jag hade tänkt lägga upp bilder igår, men bajs osv... men nu så!


Ja, jag flyttade som sagt för några veckor sedan. Men passade på att grilla en sista gång i Sannabacken med syster e och bror g och Vally. G skar upp kött och Vally vaktade grillen (fast egentligen var e grillmaster, men hon behövde nog lite hjälp, tyckte Vally).




Och ja, återigen, tusen tack till alla som hjälpte mig med alla min saker. Och med städning och allt. Och fixa fika och mat och ååå jag är så tacksam!




Och för att göra helgen ännu mer fullspäckad hade syster e dansuppvisning då. Det var lite mörkt och jag satt lite långt bak för att kunna ta kort (det var lättare efteråt när hon stod still) men någongstans där i flimret finns e. (De blå tåspetsdansöserna var en smula lättare att plåta men tydligen var de inga höjdare på tåspets, men vem är det? ...ehe...)



1 kommentar:

On-off sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.