27 maj, 2009

Stureplansfest

Helgen efter Stures hemkomst var han redo att ställa till med baluns, det blev Stureplansfest med tjejer av god kvalitet. Kuvl!


Någon hade pyntat papperskorgen vid hållplatsen (där jag precis har fimpat som synes av den lilla askfläcken)



Hittade denna fina skylt när jag rastade Kalo och bestämde mig för att ta med den på ett äventyr.



Kvällen blev galen, chri låg och rökte på en porsche (som tur var saknade den larm, eller så var det ur funktion)

Frun hade srpungit gbg-varvet och var lite trött och frusen. Med all rätt.


Jag och chri myste. Så här oskyldiga såg vi ut (iaf framför kameran)


Det äkta paret


Camilla


Här nånstans slutar kvällen, med piller och oskärpa. Ett uppmärksamt öga kan se att de tänt belysningen och att klockan passerat två, så jag tror inte det blev så mycket värre än så här... och det var kanske tur.

2 kommentarer:

moln sa...

men det ser ju ut som om jag har lockigt hår!!! bra bilddokumentering <3

Helena sa...

en bild säger mer än tusen ord och det =)