06 juli, 2007

Fredag så...


Skulle vilja tacka faren för en fantastiskt god middag, rådjursgryta och grejer. Sååå gott! Var uppe i Hålt och hälsade på, dit även diverse farbröder med familjemedlemmar styrt sina kosor. Och så huvudartisterna H och M från Kambodja. Kändes lite konstigt att träffas så här kallt, så att säga, men det var trevligt på alla sätt...

Kul också att komma dit i en polisbuss. Fick låna den från filmföretaget eftersom de hade min bil då. Lite kaxigt att cruisa på motorvägen med "polisdidtrikt Göteborg" bakpå. Gå nu allihop och se filmerna om Irene Huss, den första kommer i augusti, och i den sista kommer min bil göra en fantastisk roll som, ja just det, en blå Opel Kadett.

Min kusin M med pojkvän N dök också upp i Hålt. M träffade jag senast för kanske ett par år sedan, N har jag aldrig träffat så det var lite extra roligt det också. Men!!! De hade en valp med sig! Å jag dog. De hade hämtat den i fredags så den var alldeles färsk också. Ge mig! Den var dock av den sorten som växer sig upp till min viktklass, så en sådan vill jag nog ändå inte ha, men ändå...

Och nu är det fredag. Det har faktiskt inte regnat idag. När vi jobbade. Men. när. jag. skulle. cykla. hem. DÅ! Då passade det på att börja regna minsann. Men nu har jag duschat länge och varmt och sen ska jag äta lite och sen ska jag sova. Såå lugnt och skönt (M är och jobbar) Det blev ju sent igen nu igår, av en trevlig anledning dock...

Risgrynsgröt på tub, here I come...

Inga kommentarer: