12 juli, 2007

Det är livsfarligt!

Nu har jag suttit här ett tag (lite för länge) och tittat efter hundar, raser och uppfödare och så, och jag är nu beredd att ta första bästa valp till salu. Jag säger upp mig med en gång och köper den! Tänker inte alls på ekonomin eller tidsplaneringen. Ok, jag gör det nog inte, men måtte det vara höst snart så jag får köpt en.

Vi tar en låt på det. Rise Against, med låten Swing Life Away, ett tips från en jobbarkompis. Hörde denna låten först och gillade den, mycket. Deras andra låtar var jag kanske inte lika förstaintrycketförtjust i men man får väl ge dem ett par chanser till innan man dömer för hårt. Lyssna iaf på den här!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla!
Idag arbetar jag - SEDAN HAR JAG FEM VECKORS SEMESTER!!Den du!
Kämpa på, snart blir det varmare!
/Mor

Anonym sa...

Vafan. Har J tutat i dig att lyssna på det här nu? De är ju generellt sett rätt mycket hårdare än så. Fast jag tycker det är rätt bra. J's skiva går varm i bilen liksom. Vi ses strax innan dimman.

Helena sa...

Mor: Fem veckor! Så många bullar du kan baka till mig på fem veckor! Gött!

Prrricken: Tutat och tutat, jag frågade vad det var och detta råkade vara den första jag hörde, sen kom ju det andra manglet...