06 juli, 2007

Bajs på människorna


Av nån anledning tyckte nån det var nödvändigt att lägga till en kommentar som gjorde att man automatiskt skickades till en helt annan sida. Varför jag var tvungen att helt ta bort inlägget med tillhörande kommentarer, men tack för den som fanns som inte skickade iväg en till cyberspaces helvete... Kunde dock kopiera det och lägga till det igen i ett nytt inlägg för alla er som vill läsa utan att förledas in på skitsidor.

Om det är nån som tyckte att det var ett roligt skämt så kan jag bara säga att det tyckte inte jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

fattar inte.....

Helena sa...

mor?
jag kan förklara för dig när vi pratas sen eller nåt...

averater sa...

trist, sånnt där...

Andra dåliga människor är alla dom som springer runt på nätterna och planterar ogräs i alla rabatter och sandlådor som jag sedan måste rensa bort... Så mycket ogräs som det finns kan bara inte komma dit av sig självt.

Helena sa...

eller dom som står och häller vatten på en hela dagarna...