02 mars, 2009

Vinterljus

Så här tidigt ville Kalo gå ut i lördags... solen har ju inte ens gått upp.

Idag har jag varit (relativt) aktiv. Var hos veterinären och kollade om Kalo blivit frisk. Det hade han. Men han tyckte inte om att bli röntgad. Han tyckte inte om stället överhuvudtaget, så fort han kunde satte han sig nära, nära och tryckte sig emot mig. Gulligt, men trist att han var rädd.
Och gladare blev han inte när jag klippte klorna på honom senare på dagen...

På vägen hem handlade jag ny hundmat. Duktigt.

Och så har jag tränat för första gången på... eh... ja, alldeles för länge. Jag tror faktiskt det kan ha varit innan jul senast. Pinsamt. Men nu blev det av, svettigt. Och den goa träningsvärken jag kommer få...

I helgen var jag hemma i Sällstorp och hälsade på mamma. En anledning var att min syster b var hemma ett par dagar och det är inte varje dag man får chansen att träffa henne så...
Tog en promenad i Skogen med Kalo och kameran:












5 kommentarer:

bodils memoarer sa...

gud va fina bilder!

averater sa...

jag håller med b

Helena sa...

tack söta!

Anonym sa...

jättefina bilder!

Helena sa...

tack jojo!