05 april, 2008

Men asså, Helena då!

Jag måste bara säga det, vilka fina bruna ögon du har!

Det var faktiskt två stycken av min arbetskompisar som tyckte jag hade så fina bruna ögon igår. Najs. Jag hade alltså mina fina bruna linser i. Nästa gång ska jag köpa blå eller gröna linser. Men först ska jag berätta om igår.

Jobbet hade skrapat ihop pengar som vi bowlade och käkade mat för, och så blev det en del öl också. Typiskt mig alltså. Jag har ju inte druckit särskilt mycket på ett tag så det är väl självklart att jag inte kan dricka "som förr", men tänker jag på det? Nähädå.

Så jag kom hem vid elva halv tolv nåt. Bra för dagenefter men helt klart ett trist sätt att spoila en av de få kvällarna man är ute med jobbarkompisarna. Och jag som hade skaffat hundvakt och allt. Men jaja, så kan det va. Inte gråta över spilld mjölk.

Inga kommentarer: