10 april, 2008

Ibland får jag jättemycket idéer och uppslag på vad jag skulle kunna skriva här på bloggen. Ibland inte. Då är det ganska tomt. Inte så att det inte hänt något på något vis, men jag känner liksom inte för att skriva bara. Livet går på, jag jobbar, det är skönt väder, alkisarna på Kortedala torg är sköna, det fräcka brödet är slut, Kalo är duktig, i morn är det fredag, jag tog nästan av mig tröjan och jobbade i bara t-shirt idag. Nästan. Osv osv. Liksom inget särskilt.

I vanliga fall skulle jag kunna skriva ett långt inlägg om bara en av nämnda saker men nu... äsch, man har ju inte lust för allting alltid. Jag går och gör nånting annat istället, det här är nog ändå inte så roligt att läsa. Det är i alla fall inte så hemskt roligt att skriva, inte roligare än att jag hellre gör något annat i alla fall.

Puss och kram till alla mina läsare, särskilt alla de som gillar fina bröst.

3 kommentarer:

averater sa...

Så känner jag nästan jämt. Därför är min bolg (jag vet att jag stava fel, men det var en så rolig felstavning så den får stå kvar) inte uppdateras så ofta.

Nu ska jag skriva om vad jag lärde mig som barn och om det går att relatera till några döda gubbars teorier.

elsa sa...

jag gillar fina bröst!! :D

Helena sa...

averater: ja, det blir ju så ibland. eller jättofta. jag väntar ivrigt på nästa inlägg på din bolg

elsa: jag med, annars hade jag inte fallit så för grupptrycket här på bloggen