28 april, 2008

Jag har varit bagare har jag varit



(Tänk er nu att jag säger det här på samma sätt som killen nämner vad han har gjort i sitt liv) Jag har städat har jag gjort. Och torkat golven har jag gjort. Jag har putsat fönstrena och diskat har jag gjort. Och så har jag handlat men det vill jag inte prata om.

(normalt tal igen) Igår var jag så duktig så. Allt det gjorde jag och lagade mat dessutom, det tillhör inte det vanliga nu för tiden. Lagad mat. Och tvättade Kalos filt gjorde jag (tillbaka till norrköpingskan) och duschade honom gjorde jag. Och gick en promenad med honom men det kan jag inte göra nu. (Nä, det e inge bra ställe att gå på. Men du kanske kan gå en annan gång) A, det kan jag göra, jag kan gå nu på en gång.

Så nu sticker jag ut en sväng i backen så han får springa av sig lite. Förhoppningsvis är där några roliga hundar som han kan leka med (och kanske en eller annan rolig matte eller husse som jag kan leka med)

2 kommentarer:

elsa sa...

:D referenshumor <3<3<3 jag kanske också borde lägga till en video när jag drar referenser... eller så blir det för många filmer då...

Helena sa...

tja, fast snickeriet är en sån där alla-borde-veta så jag lade upp den. Annars är ju en rolig del av referenshumor att inte alla fattar... även om det kan bli en del missförstånd