01 oktober, 2008

Lugn

Mina skor undrar om inte jag kommer snart, dom vill gå nu...

Asså, det är inte så farligt. Ni behöver inte vara oroliga för mig.
"Lätt eller medelsvår depression" sade hjärndoktorn och sjukskrivning på 50% i fyra veckor till att börja med, det kommer bli bra. Och så sån där medicin med fler biverkningar än inte biverkningar.

Mest är jag bara trött. Och trött på att vara trött.

Men nu skall jag vara ledig/sjukskriven torsdag och fredag. Såå skönt. Inte för att jag gjort något särskilt ansträngande idag, jag har stått på en stege ett litet tag, det är ju en anspänning för en höjdrespekterande människa som jag, men ändå är mina ben som mördeg och hjärnan instoppad i en alldeles för liten gummimössa. Så trött.

Nu ska det bli hår av i helgen i alla fall. Ser lite fram emot det, hoppas det blir bra. Hoppas jag orkar.

1 kommentar:

Maria Ådahl sa...

Tänkte bara säga att jag tänker på dig.

Ta hand om dig ordentligt!!