03 oktober, 2008

Doh


Jag blir så trött.
Alltså, jag är så trött och så får jag medicin och om det är den, men jag är jättejättetrött nu. Igår gick jag och lade mig vid nio och sov och sov och sov. Jag kan ha vaknat till lite av att Kalo var uppe och gick, men jag vet inte, jag sov ju. Men jag vaknade definitivt av ett lite porlande ljud som jag känner väl igen, men lyckligtvis inte hört på länge. Kalo kissade på golvet.
Jag blir så trött. Då var klockan halv åtta tror jag och jag hade alltså sovit mer än tio timmar, ändå är jag dödstrött. Stackars Kalo. Fast han drack jättemycket innan vi gick och lade oss så han får väl skylla sig själv, eller nåt.

Idag har jag varit och blivit klippt och färgad i håret. I morgon skall jag dit och få afro (!) och visas upp. Spännande. Jag gillar det bättre som det är nu tror jag. Lite kortare och lite mörkare än innan. Ni får se bilder sen.

Inga kommentarer: