13 oktober, 2008

Taking the Family Picture



Hm. Jag tyckte det var lite tidigt för att gå och lägga sig igår vid åtta. Så jag gjorde en film. Jag var och handlade i helgen, massa grönsaker. Tänkte att jag skulle ta kort på dem eller nåt, det är så fint med grönsaker. Men det blev en film istället.
Fast det tog ganska lång tid. Så jag fick bara sovit åtta timmar inatt. Jag hade ställt klocka för att vakna i rimlig tid och för att inte vrida på dygnet för mycket, men jag var dödstrött när jag vaknade. Viiiiille inte gå upp. Efter frukost gick jag tillbaka till sängen och läste lite bok, och Kalo var snäll och lade sig jämte utan att gnälla om att gå ut. Inte förrän vid elva ville han ut och då passade jag på att gå en längre runda, det var gött, piggnade nästan till.

Nu måste jag nog till apoteket för att köpa mera lyckopiller, dom är nästan slut.

3 kommentarer:

kpx sa...

hejhej jag var vid din hood och hämtade ett paket nyss. det var en tvättmedelsskopa. jag blev lite besviken, men gratis är alltid gott

Maria Ådahl sa...

Det var en otroligt söt liten film du gjort!

elsa sa...

wooooow! dödsbra :D
ska vi göra film ihop nån gång? det är roligt :D