05 oktober, 2008

ARRRGGH!!

Alltså. Jag är ju trött på det här nu, att jag är så trött och inte orkar göra nåt. Det står en massa disk i mitt kök, jag behöver tvätta. Jag vill göra saker, träna, sy, spela piano, träna med Kalo... och vad blir det? Ingenting alls.

Men jag orkar inte ta tag i nåt.

Fast. Jag har varit i Sjöbergen och gått idag. Jag tvingade mig. Jag vet ju i min hjärna att jag mår bra av det, jag vet att Kalo mår bra av det, bara jag kommer iväg. Så jag tvingade mig. Hela tiden fanns i bakhuvudet tanken att "du kan vända, det är inte försent att vända, du kan gå den vanliga lilla rundan, du kan vända nu" men jag stålsatte mig. Arrrrgh!

Och det var ganska gött. Kalo var lite nervös i skogen, men det roliga vägde nog upp.

Nu ska jag försöka diska. Arrrgh!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ens laddade ner den låten idag :D. bo kaspers är höstigt

Helena sa...

bo kaspers är bra.