09 januari, 2008

Get used to it!

Jo, jag kommer nog skriva ett och annat inlägg om honom. (Valpen/Gullet/Katten/Snutt...) Det blir ju lätt så när det är något som tar upp väldigt mycket av ens tillvaro. Och som man är så engagerad i. Så det är nog bara att vänja sig. Eller ja, tröttnar ni så är det faktiskt bara att sluta läsa, det är ju faktiskt frivilligt...

Men det finns saker jag väl får vänja mig vid, och som inte är särskillt frivilliga. Inte på samma sätt som att läsa blogg i alla fall, det skulle få lite andra konsekvenser. Och det är det tvivelaktiga nöjet att torka kiss. Och bajs. Och enligt statistiken för de två dagar han (Micke/Molle/Kalo/Zorro) varit här nu så sker det ungefär lika många gånger inomhus som utomhus, och med tanke på det Niagaraflöde som tycks passera genom hans kropp så blir det en del... men man vänjer sig...

När jag köpt en digitalkamera kommer ni bombaderas med bilder på honom också, men än så länge slipper ni det...

3 kommentarer:

Maria Ådahl sa...

Jag ser fram emot att du skaffar en digitalkamera. Man blir ju hur nyfiken som helst på hur din lillla bebis ser ut!

Helena sa...

Hav tålamod, det kommer tids nog. Och du lär nog tröttna på det också tids nog...

elsa sa...

hallå ska jag köpa en åt dig eller?
plus vad har stig för adress? den där boxen alltså, var det 138?