03 januari, 2008

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

...och som jag satt och tänkte näe, om det fanns några valpar kvar i kullen så hade hon väl ringt, nu får jag väl på sin höjd ett mail med "nä det finns inga kvar. hejdå" så ringer det!!!

Så nu ska jag åka och titta, och kanske KÖPA valp! På lördag! Aaah! Jag dör! Någon av de söta tussarna på bilden blir det i så fall, en hane. Så nu behöver jag hjälp med namnförslag, jag vill ju inte att den ska heta Valpen hela livet. Och Fredrik Reinfeldt är också uteslutet.

Det var så att jag hittade en annons på blocket som lades ut precis innan jul, och under julen har jag haft ganska data-ledigt, i alla fall har jag inte tittat på blocket så mycket, så jag såg den inte förrän nu. Men jag mailade på chans, annonsen låg ju kvar så kanske... och jodå! Tjoho!

Javisst, ja, sova lite också... god natt!

4 kommentarer:

averater sa...

kul att ha fått en kommentar på portugisiska! undrar omkm den är seriös eller om snubben skriver på massa bloggas som spam?

namnnamnnamn: Vad sägs om lill-Janne? :-)
Nej seriöst: kör på dumle eller fanta eller fudge eller nått som är i samma stil som cola.

Anonym sa...

Grattis, supergrattis!!!

elsa sa...

ooooh! gullegull! döp den till fidel castro kanske. puss hej

Helena sa...

averater: jag gissar på spam, så jag tog bort den portugisiska kommentaren. spam är bajs.
jag har funderat på lill-janne men det känns inte riktigt rätt...

anonym: tack tack

elsa: hmm, ja fido är ju hundigt så varför inte fidel castro...