14 januari, 2009

Diverse

Jag funderar på att byta layout på bloggen, den här känns så gammal och använd nu. Men det får jag fixa när jag kommit hem från Bali. En typisk sån där grej jag skulle göra när jag sitter vid datorn och tänker på allt jag borde göra och paralyseras av tankarna och blir sittande i stället.
Eller. Kanske är jag piggare och friskare när jag kommit hem så att jag har fullt upp med allt det där jag "borde" göra och inte sitter en sekund i onödan framför datorn. Hoppas.

Nu sitter jag här och väntar på att Martin ska fixa video och ljud på det sådära internetcaféet i Thailand. Passar på att skriva ett inlägg så länge, egentligen syr jag. Det ni. Bikini till Bali, senaste modellen. Kan ju inte ha min gamla längre nu när jag opererat mig.

Förresten så har han tagit ner "semlor"-skylten. Typiskt, jag hann aldrig köpa nån. Får satsa på konditoriet istället, dom har säkert.

Inga kommentarer: