03 september, 2007

En klen tröst

Det finns många sätt att få folk att läsa ens blogg.

Man kan försöka ragga läsare genom att säga till alla man känner att man skriver en blogg.

Man kan skriva sin bloggadress lite varstans, på lappar, på toalettväggen, i busskuren...

Man kan ju försöka skriva så bra att ryktet om dess kvalitet sprids och folk vill läsa den av den anledningen.

Man kan skriva om ämnen som folk dras till. Vanliga sökord är sex, sexblogg, knull och analsex. (Få se nu hur många fler besökare jag får efter det här)

Men, med min fina besöksräknare som också visar sökord som folk sökt på för att hitta min blogg, har jag hittat en ny målgrupp.

De med problem med skadedjur! Och då främst mottfjärilar.

Vilket ju också ger mig en liten glädje i mörkret och fjärilsjakten; det finns fler som är lika orenliga och äckliga som oss! (Hurra hurra)

Inga kommentarer: