23 november, 2008

Varken fäkta eller fly

Jag tror jag har upptäckt ett mönster i mitt beteende. Det låter väldigt aha-igt och så men det är mer något jag långsamt kommit fram till. Och inte är det nån större upptäckt heller, och inte kommer det att förändra nåt. Det är bara det att jag sett ett mönster.

Oh, vad är det då? Säg, säg, säg!

Det är inte så spännande... Jag blir trött.

Nähä!? Jamen, det var ju ingen överraskning. Det är ju det enda du är.

Jo, men när något blir jobbigt, så blir jag bara trött. När jag fick brevet från försäkringskassan blev jag naturligtvis ledsen och arg och sånt också, men så blev jag så trött. Jag gick och lade mig halv åtta, jag var ju bara trött.

Och igår blev det ett litet missförstånd eller nåt så jag åkte hem. Jag hade varit pigg och glad fram till dess, men sen kunde jag knappt hålla mig vaken på vagnen hem. Såå trött. Stöp i säng som jag gick och stod bara. Det ångrade jag lite i morse när Kalo tvunget ville ut och jag fortfarande hade sminket i halva ansiktet.... #-(

Med denna upptäckt i huvudet så är det inte så konstigt om jag var trött innan. För jo, jag har blivit piggare, innan var jag trött hela tiden, nu blir jag bara trött ibland. Det är ju bra.

Inga kommentarer: