20 november, 2008

Usch.

Jag behöver en försvarsadvokat snart, för jag planerar ett mord på hela försäkringskassan.

Eller, jag behöver nog inte alls nån försvarsadvokat för nu har jag ingen lust för nånting. Igen. Det känns som förr ungefär. Ingen lust, ingen ork. Jag ska nog äta och sen gå och lägga mig, jag kommer inte göra nåt ändå. Allra minst mörda försäkringskassan.

I morn ska jag träna, jag hoppas det hjälper, det brukar göra saker och ting lite bättre åtminstone. I alla fall mitt humör. *hoppas*

Blä blä blä.

2 kommentarer:

elsa sa...

alltså, du behöver ju inte mörda försäkringskassan, om du inte orkar eller så menar jag. Du kan leja en torped tex. Spränga kanske? Jag har hört att det är väldigt effektivt.
Skicka maffian på dom! atomvapen eller mjältbrand funkar också.

Helena sa...

Tack för tipsen, jag ska fundera på det. Än så länge har jag nöjt mig med att ringa och mordhota dem (dom kanske inte uppfattade det som ett hot dock, men det var vad jag egentligen menade...)