04 november, 2008

Djungel!


Alltså, varför finns det sååå många flygbiljettsidor på internet? Det finns typ två olika sökprogram och alla sidorna använder samma. Och hur kan det komma sig att en sidas sökare hittar ett pris och en annan sida, som har en precis likadan sökare hittar ett annat pris?
Hursomhelst så är det ganska dyrt att åka till Asien om man är ute i taskig tid.

Jag har alltså tänkt åka till Bali i januari för att möta upp Martin och se till så att han kommer säkert hem. Och passa på att ha några lugna, fina, varma veckor när jag ändå gör det. Och nu har jag försökt boka en resa, det gick sådär, något blev fel. Men resan var billig så jag står kvar på den. Eller hur man nu säger. Hoppas det går vägen i alla fall.

4 kommentarer:

Maria Ådahl sa...

Det låter ju helt underbart. Hoppas att du kommer iväg.

Aj aj, jag blir faktiskt rätt avundsjuk också...

elsa sa...

woooh! grattis :D eller vad man ska säga när resan inte är riktigt bokad än... men gött!
och jag blir inte så avundsjuk (fast det är ju för att jag också ska resa snart)

puss

Anonym sa...

sååååå gott!

Helena sa...

maria, jag kommer iväg. nu är det klart.

elsa, tack eller vad man säger...

bodil, i know, jag ser fram mot det mucho.