06 november, 2008

Meh! Jag skulle ju inte ha något.


Mina fina skor som jag köpte i höstas var klara för avhämtning. Klacken höll på att lossna så jag lämnade in dem och de lagade dem. Och när jag lämnade in dem råkade jag även köpa ett par skor. Jepp, fina och billiga. Och idag när jag skulle hämta dem igen, så gick jag bara ett litet varv i butiken innan och bara råkade hitta de där skorna. Och råkade prova dem och de råkade passa (för det gör nästan alla skor där) och jag råkade ta med dem till kassan och råkade räcka fram betalkortet och råkade få med dem hem.

Men de är jättefina(se bara på bilden...). Svarta, semiblankt skinn, rundad tå, T-slejf, ca 6 cm klack. Jättefina. (Jag försvarar mitt impulsköp för mig själv.)

Tjejen i kassan sade "åh dom fiiina!" när jag kom med dem "vi plockade upp dom i går" (vilken tur jag hade va?). Jag sade att jag ju egentligen inte skulle köpa några skor, jag skulle hämta ett par. Men råkade köpa dem och ja ni vet... ehe...

Inga kommentarer: