15 maj, 2008

Nån som vill ha?


Panasonic SL-CT800

Nikon F55 med Nikkor 28-80mm objektiv

Ja alltså, jag läste inte på villkoren på Tradera innan jag lade ut grejerna, det visade sig att om någon bjuder på varan så är det bindande att sälja till det priset. Om inte man har ett reservationspris eller så.

Det jag tänkte var; om inte högsta budet blir tillräckligt högt så säger jag väl bara nä...

Och så är det så att man ju betalar en slant för det hela, och ju lägre utropspris man har desto lägre blir avgiften. Hehe. 1kr.

Och så klart är det någon som har bjudit, och då har jag ju bundit mig till att sälja skiten för 1kr. Hehe. Men när jag väl vant mig vid tanken så känns det helt ok, jag använder ju aldrig grejerna ändå och inte skulle jag få så hemskt mycket för dem annars heller. Feng Shui, det är väl lika bra att bli av med dem.

Men ja, så klart vore det roligare om någon jag känner vill ha dem och köper dem för 1kr.

-så gå in på Tradera nu allihop och bjud i alla fall 2 kr för spelaren. Kameran är faktiskt uppe i hela 76kr nu, så den får ni pröjsa hela 77kr för om ni vill ha den. Och så slipper jag skicka skiten med post och elände också.

2 kommentarer:

Maria Ådahl sa...

Jag kan rekommendera spelaren. Jag har en likadan. Den är bra om man nu vill ha en bärbar cd-spelare. Liten och smidig.

Kameran har jag väl en likadan också men den använder jag inte längre. Inte så ofta man använder film i kameran nuförtiden...

Helena sa...

du vill inte ha dubbel uppsättning då? det kan ju vara bra om nåt skulle går sönder...