21 maj, 2008

Ett år sedan


För ett år sedan var det andra saker som ändrades i mitt liv. Slutade skolan och började jobba. Skolan hade haft visning och det var bara dagarna kvar innan den var över. Det var slut på det jag visste om och något nytt skulle börja. Ja, nu har jag jobbat på SMS i ett år, tillbaks på ruta ett. Eller ja, tillbaka på samma ställe i kalendern men med en helt annan kunskap om ogräsrensning, krattor, sopor och området Kortedala/Bergsjön. Då var jag osäker och ny, det var många nya jobbarkompisar och nya platser och uppgifter. Något annat som var mig helt nytt då var glasblåsning som jag testade på en helg, tillsammans med mamma. Och blogger var ny, den har fyllt ett år utan att jag ens noterat det. Så hurra hurra, grattis till bloggen.

Det var ett år sedan det, det känns otroligt främmande och länge sedan...

Inga kommentarer: