13 juni, 2008

Tråkigt


Nu var det dryga veckan sedan jag skrev något senast och flera gånger har jag tänkt att näe, nu måste jag uppdatera bloggen, vad ska folk annars tro. Och så har jag tänkt att, näe, lägg av, om det är någon som undrar vart bloggandet tagit vägen så skriver de väl och undrar det. Det är ju inte som om Aftonbladets hemsida plötsligt slutade uppdateras, någon så trogen läsarkrets har jag ju inte. De som läser har förmodligen google reader och läser inte på bloggen om inte jag uppdaterat. Eller så är det googlare som googlat på "fina bröst" eller "mottfjärilar" och då har de ju de gamla inläggen att gå på. Så det är ju faktiskt ingen fara om jag inte uppdaterar.

Dessutom kan man ju dööööö av bloggande enligt Metro eller vad det nu var, man blir så stressad av att ständigt behöva uppdatera så att man helt enkelt kolar vippen.

Och inte blir det en så kul uppdatering ni får heller, jag har egentligen massor saker jag vill skriva, men just nu är det dags för promenad med Kalo och det är faktiskt lite viktigare än att blogga, tycker jag. Så hej så länge, det kanske blir fler inlägg senare... jag har inget planerat i helgen nämligen... (nån som vill hitta på nåt?)

2 kommentarer:

averater sa...

jo men hitta på nått låter ju nice, min helg är också blank så kanske imoran?

Helena sa...

oh ja, varför inte?