12 februari, 2008

Jag längtar nog efter sommaren


Jag vet liksom inte vad jag ska skriva. När jag går där på jobbet och plockar skräp tänker jag på allt intressant och roligt jag ska skriva om i bloggen när jag kommer hem. Men som jag sitter här och pluttrar vid datorn så är det som bortblåst alltihop.

Jag har börjat jobba igen. Det är som innan, typ. Jobbigt att gå upp på morgonen. Lite jox med två hundar, men det funkar. Inget särskilt så...

Kalo går på dietmat. Sån där dyr mat i burk, med dyriga etiketter på. Magen är bättre av det och han dricker betydligt mindre än innan. Bra och så, men han kissar fortfarande inne ibland och så...

Vally är lättskött och najs. Nytrimmad och len som siden och hal som en ål. Och bråkar ibland med andra hundar och så...

Nya Datorn verkar komma hem igen i morgon. Najs, då kan jag lägga upp lite nya bilder och så...

Liksom lite trött och slö och inte så nåt särskilt. Ska nog gå och lägga mig. I morgon är det fredag för mig, skönt. Måste handla, tråkigt. Liksom inget särskilt...

Inga kommentarer: