06 februari, 2008

Fem till åtta arbetsdagar! Hur ska det gå är det tänkt?

Datorn är bajs. Den har inte laddat batteriet någon gång. Det är väl det minsta man kan begära av en sprillans ny dator, kan man tycka. Det tyckte inte datorn, så nu får jag vackert skicka in datorn på service. Och det ska ta en fem till åtta arbetsdagar.

Och jag med mitt enorma internetbehov! Hur ska det gå? Den gamla datorn kanske får komma till användning igen... Men om den inte vill samarbeta så blir det nog inte så mycket bloggande på ett tag. Ni får hålla till godo med de som finns så länge...

2 kommentarer:

Maria Ådahl sa...

Usch det är så jobbigt att behöva hitta på en massa andra meningsfulla saker att göra. Stackars dig! Jag hade blivit knäpp.

Helena sa...

Vettu? Jag har bakat bröd! Det hade jag nog inte gjort med en fungerande dator. MEn nu har min vänlige kompis sparkat igång den gamla datorn så nu blir det inge mera bröd!