19 oktober, 2007

Till havs!


Det är imponerande med tekniken nuförtiden. Tänk att jag kan sitta här mitt ute på havet och skriva inlägg i min blogg. Jag är ju ingen dataexpert precis så jag imponeras av trådlösa grejer hit och bytes och filer och alltihop dit, rakt in i min dator. Mitt ute på havet! Jag är på Sweden Rock-kryssning nämligen. Det ni!

I alla fall om man ska tro min almanacka. I ett obevakat ögonblick fick min syster e tag på min almanacka och skrev in ett gäng mer eller mindre viktiga händelser och åtaganden. Ja, så nu är jag på Sweden Rock-kryssning då, den tjugofemte ska jag pierca rumpan, sen ska jag skicka blommor till e och i novemver ska jag låna 15 böcker på biblioteket! Jag som inte ens har lånekort...

2 kommentarer:

elsa sa...

det är bra att du tar din almanacka på allvar :D
jag kommer förbi idag kanske eller imorgon. glöm inte pierca rumpan! du kan gå till ed's piercing, det ligger ju nära och bra.

Helena sa...

jag tar alltid allting som står i min almanacka på allra största allvar! Tack för besöket, det var kul att ni kom!