26 oktober, 2007

007 OCH 008 - på samma dag!




Min kollega tyckte att jag var lite dum i huvudet när jag tjoade till när jag såg 007:an... men, sån är jag!

Nu ska jag ut ikväll och dricka lite öl med "gubbarna" på jobbet. Det ska bli skoj, fast lite scary också. Det är väl jag som dragit mest i det hela och då känns det som att man har lite ansvar för att det är ett bra ställe man valt och sådär. Samtidigt får väl var och en ha så roligt den orkar så lär det väl bli bra.

Lite spännande ska det bli också att träffa dem i ett annat sammanhang än på jobbet. Morfar, som inte ska med, har förmanat allihop att vara snälla mot mig och även sagt till mig att ta det lugnt. (jorå...) Han har egentligen gått i pension men jobbar lite extra nu när det behövs, och han är en riktigt go tjötröv. Som en morfar för allihop, därav smeknamnet. Och om han nu förmanat allihop så mycket så måste det ju gå bra!

1 kommentar:

averater sa...

nu leder du över mig. jag letar efter 008 sen nån månad eller tre, är kanske inte väldigt aktiv i mitt spanande.