05 augusti, 2008

Bröllop!


Så har man varit i Norrland då. Det blev en helg med ca 24 timmars resa för 12 timmars bröllop, men det var det värt! Resan är ju målet brukar man säga, men jag säger nog att målet var målet i det här fallet. De var så söta så i sina fina kläder. Och en rolig fest var det också, lagom fylla, lagom dans, lagom mat, dödsroligt! Var lite rädd att jag skulle äta för mycket och få ont i magen, eller bara bli fruktansvärt trött, eller ha väldigt tråkigt med en massa tråkiga människor. Men jag åt lagom mycket, fick inte ont i magen, trött var jag ju men inte så att det förtog någonting, och de tråkiga människorna var ju inte bjudna så det var bara roligt.

Och jag hann sy klart min klänning också, sydde in i det sista på nätterna för att hinna bli klar. Och det sista att sy för hand sydde jag på tåget. Puh, men jag är rätt nöjd i alla fall. Mina systrar var tokfina de också. Och pappa med, även om han inte hade klänning.
(Dessutom kan ni ju se resultatet av 1600 kronors frisörbesök. Inte ens klänning och skor tillsammans kostade i närheten av det...)

Så TACK så mycket Mia och Nicke för inbjudan och fest och alltihop!!!

Såhär flamsiga var vi efter vigseln. Oväntat?

Mina kusiner - lite mer seriösa

Fler kusiner - någonstans mellan oss och de andra kusinerna i seriositet

Farbror R - det är inte för inte kusinerna är som de är

Fader A - nej, det är verkligen inte för inte som vi är som vi är...

Och till slut - söta A, dundergillade hennes klänning!

Inga kommentarer: