23 april, 2009

Woooo


Alltså mina sjukt snygga systrar!

I ett väldigt bra ögonblick beslutade jag att ta kort på mina alster från Tillskärarakademin. Jag tog mina systrar till hjälp som fotomodeller och vi åkte till Varbergs fästning och plåtade alltihop. Jag var till och med så bra i det där ögonblicket att jag tog kort på sömnadsdetaljer som dragkedjor och sprund och sånt.

Nu sitter jag och kollar igenom alla de där bilderna för jag har nämligen tänkt söka till direktrislinjen på Tillskärarakademin och tänkte ta med bilder på vad jag gjorde då. Och tjena! Varenda bild nästan är ju hur bra som helst. Av bilderna på mina systrar då, själv håller jag på med en massa grimaser och annat. Men shit, jag har ungefär femtonhundra bilder att sålla ner till ett hanterligt antal. Blaa.

Wish me luck!

1 kommentar:

nina sa...

Hejdu!
Roligt att du kanske tänker söka till direktris. Jag har ju oxå gått å funderat på den sen man gick ut mönsterkonstruktion men jag kommer nog inte att göra nåt med det så länge jag bor i Borås, d blir för jobbigt att pendla...
kram kram